28 Ocak 2015 Çarşamba

Apollon Mimlendi! #3 | Şimdi Mevsimi!


Apollon MİM'lendi! #3

Soğuk kış günlerini hiç sevmeyen Apollon sonunda geri döndü! Herkese koskoca bir merhaba demek istiyorum. Yalnızca turlara katılabiliyordum son zamanlarda, bir süre daha öyle olacak sanırım ama mim yazılarım o kadar birikmiş ki, bari bir tanesini yapayım dedim. Aslında yapmam gereken bir sürü mim var fakat bunun için çok vaktim yok. Apollon Güncesi'ni aktif tutmak için mim yazısı yazayım dedim. 

Öncelikle beni mimleyen Buluttan Kitaplar'a sonsuz teşekkürler! İsterseniz mim yazıma artık başlayayım.


1) Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?
Buna nasıl bir cevap vermem gerekiyor bilmiyorum. Daha önce hiç düşünmemiştim... Aslında kışın okumak için bir kitap istiyorsam bu kesinlikle David Nicholls'ın baş yapıtı Bir Gün olurdu. Kışın soğuğunu, içimi titreten rüzgarı ve yeryüzüne düşen beyaz kar tanelerini görmememi sağlayacak bir kitap; en az güneş kadar sıcak!

2) Kapağı mavi olan bir kitap?
Nedense aklıma hemen Aynı Yıldızın Altında geliyor. Tabii ki unutmamam gereken bir diğer kitap da Alaycı Kuş. (Cevabımı yazdıktan sonra fark ettim ki sevgili Buluttan Kitaplar da benimle aynı yanıtı vermiş! Seviliyorsun.)

3) Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap söyle!
Kesinlikle Pollyanna! İlkokulda 13 kez okuduğumu biliyorum yahu!

4) Kış Tatili için mükemmel bir kurgusal dünya?
Hmm, sanırım hayatımın serisi Percy Jackson. (Seride benimle bol bol karşılaştın, evlat. Modern zamanın Herkül'ü seni!)

5) Birlikte kış tatiline gidebileceğin bir kitap karakteri söyleyebilir misin?
Apollon kıştan nefret eder.
Kıştan nefret eder Apollon.
Nefret eder Apollon kıştan,
Hey!
Sanırım soğuğu hissetmemek için bir kurt adam alabilirim yanıma. Merhaba Jacob.

6) Bu sene için listende olan bir kitap?
George Orwell'in 1984'ünü deli gibi merak ediyorum!

7) Favori tatil içeceğin, atıştırmalığın ve filmin hangisi?
Kış tatilinde kesinlikle kahve içmeye bayılıyorum. Türk Kahvesini ise bir ayrı seviyorum! Annemin yaptığı Zebra Kek ile birlikte kesinlikle harika gidiyorlar; böylece atıştırmalığımı da söylemiş oldum. Filmim ise... Sanırım buna da Bir Gün cevabını vereceğim. Beni kitap yazmaya ittiğin için teşekkürler David Nicholls, bir gün seninle tanışacağım.

Eveeet, artık yazımızın sonuna geldik! Apollon üçüncü mim yazısını da sonunda bitirdi. (Alkış tufanı istiyorum!) Sanırım bu mim yazısına geç kaldığım için kimseyi mimlemeyeceğim ama yazımı okuduysanız ve bunu yapmak istiyorsanız kendinizi mimlenmiş sayabilirsiniz! 

Ayrıca uzun zamandır mim yazısı yazmamama rağmen beni her mim yazısına ekleyen biricik dostum Athena'ya sonsuz teşekkürler. 

Son olarak, yarın da güzel bir yazı yayınlayacağım. Haftaya da Merve Akıncı'nın ilk kitabı olan Şahmelek yorumuyla karşınızda olacağım. En kısa zamanda görüşmek üzere Günce okurları. Apollon'un sımsıcak güneşi daima içinizi ısıtsın. (Bu soğuk günde bile!)

0 yorum:

Yorum Gönder