3 Haziran 2015 Çarşamba

OGBT #13: Beyaza Tutsak - Ecem Altınok | Playlist



      Herkese yepyeni bir Olimpos Günceleri turundan merhaba! Turumuzun üçüncü gününde bendeniz Apollon sizlere Beyaza Tutsak okurken dinlemeniz için bir playlist oluşturdum ve bunu da sizlerle paylaşacağım. Yine de öncesinde söylemem gereken birkaç şey var. 

      Öncelikle, Ecem'i tebrik etmek istiyorum. Arkadaşım diye demiyorum, gerçekten onun yaşında birisi olarak kitap çıkarmak büyük bir sorumluluktu ve o bunun üstesinden son derece başarılı bir şekilde geldi. Umarım başarıların kat kat artar canım dostum, seni çok daha iyi yerlerde görmeyi deli gibi istiyorum!

      İkinci olarak söylemek istediğim şey şu ki: Kitap hakkında yorum girmeyeceğim. Ecem benim yakın bir arkadaşım olduğu için adil bir yorum yapabileceğimden emin değilim. Söyleyebileceğim tek şey Ecem'in kaleminin son derece güzel olması. İlk kitabı olduğu için eksikleri var mı? Evet. Fakat ileride bunların tamamen giderileceğine eminim. 

      Son olarak, bugünkü playlisti oluştururken sevgili yazarımız Ecem'den de yardım aldım. Sonuna * işareti koyduğum şarkılar, Ecem'in Beyaza Tutsak yazarken en çok dinlediği şarkılarmış, benden söylemesi. İsimlerin üzerine tıklayarak şarkıyı YouTube'dan dinleyebilirsiniz.

İşte o playlist...

Vee, Apollon'un bugünlük görevi bu kadar! Başka turlarda ve başka kitap yorumlarında görüşmek üzere. Ah, bu arada, Eksik Parça videomu hala izlemediyseniz hemen bir önceki yazımda bulabilirsiniz. 
Görüşmek üzere Olimpos Günceleri takipçileri!

0 yorum:

Yorum Gönder