2 Mayıs 2015 Cumartesi

Bu Ay Neler Okudum? | Nisan 2015 ve Apollon'un Instagram Hesabı!



    Herkese merhaba!

     Apollon'un blogda bu kadar sık yazı yayınlamasına alışık değilsiniz, biliyorum ve inanın ben de alışık değilim! Artık blogumu aktif tutmaya karar verdiğim için tüm bunlar, umarım başarabilirim. 

    Bugünkü yazımda, sizlerle nisan ayında neler okuduğumu paylaşmak istedim. Nisan ayı benim için yetersiz geçen bir aydı ve sanırım bunda en büyük etken okul gezileriydi. İkinci hafta dört gün İstanbul'da, üçüncü hafta sonu da İzmir'deydim ve haliyle o kargaşada pek kitap okumaya fırsatım olmadı, yine de üç tane okumayı başardığım için kendimi şanslı sayıyorum. 

    İlki, Bazıları Kalbini Dinler. Olimpos Günceleri olarak onuncu blog turumuzda misafir etmiştik Bazıları Kalbini Dinler'i. Eğer kitap hakkındaki yorumumu okumadıysanız buraya tıklayabilirsiniz. Üstün körü üzerinden geçmem gerekirse; Kensington romantik komedilere takıntılı olan ve otuzlu yaşlarına yaklaşan bir kız. Nişanlısı Bradley ile mutlu bir ilişki sürdürüyor fakat tabii ki işler beklediği gibi gitmiyor. Üniversitedeki sevgilisi Shane'in aniden hayatında boy göstermesiyle Kensington'ın maceraları başlıyor. Kitap genel itibariyle güzel, ilgi çekici bir konusu var ve gece aniden canınız film izlemek isterse bu kitapta yer alan romantik komedileri okuyabilirsiniz. Kitaba olan puanım 4/5. Detaylı yorumumu yukarıda belirttiğim gibi okuyabilirsiniz. :3

    İkincisi ise yine bir blog tur kitabımız olan Geri Dönenler! Geri Dönenler, Pegasus Yayınları'ndan çıkan ve bana kendini sevdiren bir kitaptı. Biraz üzerinden geçmem gerekirse; yıllar önce ölen insanlar öldükleri yaşlarda ve aynı görünümlerinde yeniden dünyaya geliyorlar! Üstelik bir zombi olarak da değil. (Bu kitabı okurken en sevdiğim yönlerinden bir tanesi buydu, sonunda zombiler olmadan ölü insanları okumuştuk!) Ayrıca olaylar genel olarak Hargrave ailesinin etrafında dönse de her bölüm geçişinde geri dönen başka insanlara da yer veriliyor ve yazarın bu şekilde anlatması gerçekten güzel! Çünkü okurken diğer geri dönenleri merak etmemiz çok olasıydı, yazar bunu önceden sezmiş olmalı. Kitaba puanım 4/5. Detaylı yorumumu buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

    Üçüncü ve son okuduğum kitap ise Ahmet Ümit'ten Beyoğlu'nun En Güzel Abisi idi. Bu kitabın yorumunu bloguma giremediğimin farkındayım fakat vaktim olmadı. Umarım boş bir anımda girebilirim. Beyoğlu'nun En Güzel Abisi ise... Polisiye okumayı pek sevmediğim için beğenmedim diyebilirim fakat polisiye okuyan arkadaşlarımın çok sevdiği bir kitap. Zaten Ahmet Ümit, polisiye denince akla gelen ilk isim bizim ülkemizde. Kitaba olan puanım 3.5/5'di.

    

Söylemek istediğim son konu ise şu kiii... Apollon'un artık bir Instagram hesabı var! Aslında fuara gittiğim gün açmıştım fakat bunu da şimdiden aradan çıkartayım dedim. Instagram'daki arama yerine apollonguncesi yazarsanız beni bulabilirsiniz ya da buraya tıklayarak hesaba ulaşabilirsiniz. Beni takip eden ve edecek olan herkese sonsuz teşekkürlerimle!

Başka bir yazıda görüşmek üzere Apollon severler! O zamana kadar Apollon Güneşi daima içinizi ısıtsın!

0 yorum:

Yorum Gönder