9 Mayıs 2015 Cumartesi

Kitap Tanıtımı #1 | Benim Uzak Yıldızım (These Broken Stars) - Amie Kaufman & Meagan Spooner


Kitabın Adı: Benim Uzak Yıldızım
Yazarı: Amie Kaufman & Meagan Spooner
Sayfa Sayısı: 520
Yayınevi: GO! Kitap
Orijinal Adı: These Broken Stars

    Herkese merhaba! Bugün ilk kez bir kitap tanıtımı ile karşınızdayım! Bugün sizlere tanıtacak olduğum kitap Benim Uzak Yıldızım ismiyle ülkemizde yayınlanacak olan These Broken Stars kitabı. Hemen sizlere kitabın konusunu buluşturuyorum. ^^

KİTABIN KONUSU

    O GECENİN, DEVASA UZAY GEMİSİ İKARUS'TAKİ DİĞER GECELERDEN HİÇBİR FARKI YOKTUR. Ta ki o büyük felaket gerçekleşene ve İkarus yakınlardaki bir gezegene düşene dek. Elli bin yolcu kapasiteli gemiden yalnızca iki kişi kurtulmuştur: Evrenin en zengin adamının kızı Lilac LaRoux ve genç bir savaş kahramanı olan Binbaşı Tarver Merendsen. 

    Binbaşı Merendsen, Lilac gibi kızların insanın başına beladan başka bir şey getirmediklerini uzun zaman önce öğrenmiştir. Lilac da, Tarver’ın kendi iyiliği için, onu kendisinden uzak tutması gerektiğinin farkındadır. Ama ıssızlığın ortasında hayatta kalabilmek için birbirlerine ihtiyaçları vardır. Açlık, soğuk ve vahşi hayvanlara bir de Lilac’ın duyduğu fısıltılar eklenince birbirlerine güvenmekten başka çareleri kalmaz. Ne var ki çok geçmeden, onları birbirlerinin kollarına iten bu trajediden büyük bir aşk doğar. Artık kurtulup kendi gezegenlerinde bir ömür ayrı kalmaktansa düştükleri bu ıssız gezegende birlikte olmayı tercih ederler. 

    Ama her adımda onları takip eden gizemli fısıltıların ardındaki gerçeği öğrenmeleriyle her şey bir anda değişir. Lilac ile Tarver o gezegenden ayrılsalar bile artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. 

    Nefes kesen bilim kurgu üçlemesinin ilk kitabı, Benim Uzak Yıldızım, zaman ve mekân tanımayan sonsuz bir aşkın hikâyesi…

    Eğer benim bu kitap hakkındaki düşüncelerimi sorarsanız... ŞİMDİDEN DELİ GİBİ MERAK EDİYORUM! Kitap çoktan ön siparişe çıktı bile. Buraya tıklayarak kitap için ön siparişte bulunabilirsiniz. Yalnızca 17 lira ve indirimli fiyatıyla 11,90! GO Kitap gibi kaliteli bir yayınevinin kitabını böyle bir fiyata bulmuşken de kaçırmamak lazım bence. :3


Bu da kitabın arka kapağı. Görünebilmesi için biraz büyütmek 
zorunda kaldım, kusura bakmayın.

     Ayrıca GO! Kitap'ı sevmemin bir diğer yönü de şu ki, kitabın kapağı için okurlara başvurdular! Yazımın başında görmüş olduğunuz o kapak okurların kararlarıyla seçildi. Bence iyi ki de bu kapak seçildi, orijinaline ne kadar yakınsa o kadar iyi diye düşünüyorum. 

    Son olarak, GO! Kitap'ın Facebook sayfasında paylaştığı bir alıntı ile sizlere veda ediyorum! 

"Kafamın içinde bir ses adımı söylemesi için çığlık çığlığa bağırıyordu ona. Lilac. 
Bir yankıydı bu. O adımı söylemezse yok olup gidebilirdim."

Çok yakında yeniden görüşmek üzere sevgili Apollon Güncesi okurları! Sizi çok seviyorum! Instagram'da @apollonguncesi hesabından beni takip edebilirsiniz!

0 yorum:

Yorum Gönder