8 Ekim 2014 Çarşamba

Apollon "MİM"lendi! | #BookChallengeTag


Blogumu henüz yazmaya başlamadığım bir zaman fark ettim ki MİMLENMİŞİM! Tanrıların en yakışıklısı olan Apollon'u kim mimleyebilirdi ki?! Yazıya tıklamamla yüce Athena'nın Güncesi'nde kendimi buldum. Kendisiyle mitoloji efsanelerinde pek iyi anlaşamasak da eminim ki gerçek hayatta Bilgi, Savaş ve Strateji Tanrıçası olan Athena ile çok iyi bir dostluğumuz var. (Sence de öyle değil mi dostum?)

Eh, haydi gelin ve benim Book Challenge Tag listeme bir bakalım!

1) İlk Hayranlığım: Twilight Saga 

Evet, kesinlikle yanlış okumuyorsunuz. Alacakaranlık Serisi benim hayran olduğum ilk kitaplardı. İlk kitabını annemin elinde görür görmez okumak istemiştim. annem de sağolsun beni kırmayıp karne hediyesi olarak bana bu seriyi almıştı. Hoş, şimdi dönüp bakınca neden hayran olmuşum ki, demek geliyor içimden. Fakat o zamanlar küçüktüm ve böyle fantastik şeylere ilgim vardı. Hadi ama! Hanginiz okumadınız ki?!

2) Favori Serim: Harry Potter

Harry... Potter! Benim defalarca okumaktan vazgeçmeyeceğim tek seri olmalı! J.K. Rowling'in muhteşem dehası ve kalemiyle tanıştım küçük yaşlarımda. Ailem ne kadar onaylamasa da bir Harry Potter delisi oldum çıktım. Hermione'nin zekasına hayran kaldım. Ron'un şaklabanlıklarına. Harry'nin cesaretine. Draco'nun yanlış kararlarına. Neville'in arkadaş sevgisine. Luna'nın farklılığına... Elimdeki küçük sopayla "Expelliarmus!" diyerek bağırdım çoğu zaman. 16 yaşımı bitirdim fakat bir türlü Hogwarts mektubum elime ulaşmadı. Ah, muhtemelen Baykuşlarım gecikmiştir, sizce de öyledir, değil mi?

3) Favori Kitabım: Bir Gün

Çapkınlıkla meşhur Apollon'un favori kitabının bir aşk romanı olması ne kadar ironik değil mi? Fakat maalesef ki Apollon, Bir Gün'ü okurken gözyaşlarına hakim olamadı. Emma ve Dexter'ın kusursuz aşkına aşık oldu. Okuduğum ilk andan beri ne zaman bu kitabı elime alsam Güneş doğmuyor gökyüzünde. Apollon, Güneşi'ni insanlara sunamıyor. Şairler şiir yazamıyor çünkü Apollon kendisini ilham verecek kadar iyi hissetmiyor. O yüzden, ne zaman bulunduğunuz yerde yağmur yağıp güneş açmıyorsa bilin ki Apollon eline bu kitabı almış ve okumak için sizin bulunduğunuz yere gelmiş.

4) Favori Erkek Karakterim: Percy Jackson
Modern dünyanın Herkül'ü olarak adlandırılan bu çocuk da kim böyle?! Ah, favori serim her ne kadar Harry Potter olsa da Percy Jackson'dan asla vazgeçemeyeceğim. Beni Percy Jackson ve Olimposlular Serisi'nin üçüncü kitabı olan Titan'ın Laneti'nde bol bol görebilirsiniz. Tabii ki sevgili kardeşim Artemis'i de. Percy Jackson'dan asla vazgeçemeyeceğim. Bir de sevgili kız arkadaşı Annabeth Chase'den.

5) Favori Kadın Karakterim: Alaska Young

Beni mimleyen sevgili arkadaşım Athena'da olduğu gibi benim favori kadın karakterim de alaska Young. Kendisini tanımlamam öylesine zor ki. Yalnızca beni kendisine aşık etti, söyleyebileceğim tek şey bu. Sevgili Alaska Young, gelecekte kızımın adına senin adını vereceğim.

6) Favori Okuma Saatim: Yok.
Evet, favori okuma saatim diye bir tanım yapamıyorum sizlere. Yalnızca sevdiğim bir zaman var, o da tüm günümü boş boş geçirmektense pencerenin yanındaki yatağıma uzanıp kitabımın satırlarını okumak. Bazen gökyüzüne bakıp hayale dalmak, bazen de satırlarda kaybolmak...

Normalde etkinlik için 20 blog etiketlememiz gerekiyor fakat ben buralarda yeni olduğum içiiin, bu kısmı es geçmek istiyorum. Yepyeni etkinliklerde görüşmek üzere!

0 yorum:

Yorum Gönder